Inspectie

De Inspectie van het Onderwijs bezoekt de scholen regelmatig om de onderwijskwaliteit te controleren in de breedst mogelijk zin. De Inspectie spreekt daarna haar waardering uit. Dit kan zeer zwak, zwak, voldoende of goed zijn, waarmee ‘Goed’ de hoogst mogelijke waardering is die de Inspectie kan toekennen.

De scholen kunnen echter ook zelf om een onderzoek vragen als een tussentijdse waardering wenselijk is. In mei 2017 hebben wij de dit gedaan vanwege verdere ontwikkelingen in onze school en we ontvingen een prachtige rapportage met de waardering ‘Goed’. In september 2021 vroegen we de Inspectie opnieuw om langs te komen voor een uitgebreid schoolonderzoek en ook hier was de doorontwikkeling van onze organisatie de aanleiding. En al zeggen we het zelf… het is een rapport geworden waar we nòg trotser op zijn dan de rapportage uit 2017! Kijkt u zelf maar en klik HIER voor het rapport Onderwijsinspectie 2021.