Schoolgids

Vensters

De PO-raad, de VO-raad en Kennisnet hebben samen ‘Vensters’ ontwikkeld.

Wat is Vensters?

Vensters is een landelijk platform dat scholen de mogelijkheid biedt om zich te presenteren. Scholen kunnen hierin o.a. hun schoolgids opnemen. Vensters bevat ook ‘Scholen op de kaart’.

Wat is Scholen op de kaart?

Ouders kunnen via www.scholenopdekaart.nl scholen vergelijken op het gebied van o.a. resultaten, waardering, beleid en bedrijfsvoering. De schoolgids kan hier ook gedownload worden.

Schoolgids

De schoolgids die we eerder op onze website plaatsten bevatte erg veel informatie. Deze informatie stond echter ook al vaak elders op onze site. De schoolgids in Vensters is kleiner van omvang, maar bevat uiteraard wel de meest relevante informatie. Hetgeen wij uit onze oude schoolgids niet in de nieuwe versie konden opnemen, is apart vermeld op onze site onder ‘Algemene informatie’.

Onze schoolgids is ook te vinden door HIER te klikken.