Ouders in de school

Om onze school te laten bruisen van de activiteiten kunnen we niet zonder het enthousiasme, de inzet en de talenten van de ouders van ‘onze’ kinderen. Zowel voor activiteiten die specifiek gericht zijn op de groep waarin het kind van de betreffende ouder zit maar ook voor activiteiten die de hele school ten goede komen.

Daarom zijn er verschillende commissies in het leven geroepen. Elk van die commissies levert een waardevolle bijdrage aan de kwaliteit van de gehele school en daarmee direct aan de kwaliteit van het onderwijs.

Als u meer wilt weten over de activiteiten van een commissie, neemt u dan gerust contact op met één van de leden of met de groepsleerkracht van uw kind. Zij helpen u graag verder.