Uw kind op onze school?

Als de uitgangspunten van onze school u aanspreken, nodigen we u met plezier uit voor een kennismaking. We maken hiervoor graag een afspraak met u. Tijdens een persoonlijk gesprek beantwoorden we uw vragen, verhelderen we indien nodig wie we zijn en waar we voor staan en we leiden u uiteraard met plezier door onze school.

U kunt ons bellen voor het maken van een afspraak (035 – 603 22 62; vraag naar Rick Mast) of gebruik onderstaand formulier. In dat laatste geval nemen we op korte termijn contact met u op.  Onze reactie per mail kan wellicht in uw spamfilter terecht komen. Controleert u dit?

Ons protocol van het aannamebeleid kunt u vinden onder ‘Algemene informatie en formulieren’ en vervolgens onder ‘Protocollen’. Voor schooljaar 2023-2024 is er geen plaatsingsmogelijkheid in de groepen 3, 4, 5, 7 en 8.

• DD dash MM dash JJJJ