Aanmelden en inschrijven

U staat op het punt uw kind aan te melden bij onze 2e Van der Huchtschool. Dat betekent dat u voldoende vertrouwen in ons heeft om ons uw kind toe te vertrouwen. Daar zijn we trots op en we kijken uit naar de eerste schooldag van uw kind.

We willen u er graag op wijzen dat de aanmelding voorlopig is en dat u aan het insturen van het aanmeldformulier nog geen rechten kunt ontlenen. U ontvangt wel een bevestiging van de aanmelding. De aanmelding wordt rond de derde verjaardag van uw zoon/dochter automatisch een definitieve inschrijving als u niets van ons verneemt. Wij houden dan voor uw zoon of dochter een stoeltje vrij!

Het heeft onze voorkeur om het kennismakingstraject volledig met u af te ronden. Als we nog geen persoonlijk kennis hebben gemaakt, dan kunt u dat HIER in gang zetten.

U kunt het aanmeldformulier downloaden via de link hieronder. Print het, vul het in en breng het langs op school of stuur het op: Libel 56-58, 3766 HH Soest.

Aanmeldformulier downloaden? Klik hier >